11 mars 2010

Underbart....=)

Nu är det snart fredag igen...underbart!
Så halt det var imorse. Men på cykelturen till jobbet märkte jag inget av det hala. Inte förrän jag steg av cykeln vid jobbet. Så sjukt....ringde hem direkt och sa åt dom därhemma att ta det försiktigt när de skulle ut. Samtidigt som jag pratade med Kenny ringde pappa hem till oss och skulle säga samma sak =) *gulligt av pappa att tänka på oss*

En riktigt tung och intensiv dag på jobbet. Är ganska mycket nu när vi har inskolningar hos oss. Riktigt trött idag efter jobbet...

När jag kom hem idag hade Kenny börjat med maten. Det blev ris, omelett och bacon =) Mycket gott...hihi! Sen blev det en Vanilla Nut Latte hihi =) Jag fixade det mesta, förutom mjölken. Sen blev det lite slapp i soffan. Skönt att bara ta det lugnt. Markus och Tindra sitter här i vardagsrummet och ser på tv.
Snart ska jag ta en dusch, sen sätta igång en maskin tvätt.

Ikväll blir det inget spec. Bara slappa och njuta av kvällen. =)

Nu är det tyst i hela huset....barnen sover. Nu ikväll har jag och Markus tittat lite på Andra avenyn. Kenny är inte hemma, han är iväg med Bastian. Han har fortfarande inte kommit hem.
Har bara suttit i soffan och tittat på tv hela kvällen ¨lång. Nu är kl 22.30 och jag ska äta lite glass hihi =) Siaglass *violsmak*

Imorrn är det fredagsmys...let´s dance och solsidan står på schemat =) Och en massa gott till det =) Ska bli skönt med helg. Har längtat efter helg...Ska bara *vara* denna helgen.

Nä, nu ska jag äta glassen och sen borsta tänderna =) Godnatt!

Inga kommentarer: