23 mars 2010

Himmelsblå seger =)

Idag har varit en bra dag....=) Efter jobbet cyklade jag och handlade mat på malmborgs. Blev Lunchkorv och potatismos till middag. Mycket gott =)

När jag kom hem från mobilia hade pappa ringt och sagt att han hade en biljett till Mff...den personen han skulle gått med hade fått förhinder. Så pappa undrade om vi ville ha den. =) Så det blev att jag gick oxå iallafall. *tack pappa* Jag, Kenny, Markus och pappa var på Himmapremiären. Och vilken underbart bra match. Vinst med 3-0 =) Kan ju inte börja bättre...Jag satt med Markus och Pappa satt med Kenny. Var inte på samma ställe....I pausen blev det ju givetvis popcorn och choklad...Markus ville ha det, han var sugen hihi =)

Nu sitter jag i soffan och tittar på Christine, sen är det dax för sängen. Är väldigt trött...

Inga kommentarer: