25 mars 2010

Brazil Jack =)

Vaknade till strax innan kl ringde imorse, ställde om den lite som jag brukar. Sov en stund till....hihi! Gick upp kvart i sju, gjorde vid mig och väckte pojkarna. Sen cyklade jag 07.10 till jobbet. Idag var vi ute precis hela dagen på jobbet, gick ut 08.30 och var sen ute hela dagen. Vi både åt och hade vilan ute. Riktigt skönt. Men det var av en anledning ju...

När jag kom hem från jobbet blev det lasagne...var nästan klart när jag kom hem. Käkade snabbt allihopa. Sen var det dax att ta sig till Jägersro. Vi skulle gå på Cirkus Brazil Jack. Vi var iväg alla fem =)

Pappa hade ju oxå köpt biljetter till oss, utan att vi visste det. Så helt plötsligt hade vi många biljetter. Lotta och Bastian fick vars en av pappa. Så dom kom oxå dit =)

Barnen tyckte det var jätteskoj där...blev ju givetvis popcorn, sockervadd och läsk/mer =) Var både clowner, hästar, hundar och akrobater =) Riktigt skoj!

När vi kom hem duschade Tindra, sen hoppade hon i sängen =) Nu käkar jag lite Subs med sallad, ost och skinka i =)

Har köpt en jättesöt sak....Den får jag imorrn =)



I väntan på Brazil Jack =)
Cirkustältet

1 kommentar:

Lottis sa...

Jaså, du tror att du får den ikväll..hehe. =P Ses om ett antal timmar =) Kram