21 mars 2010

Nu är det slut...

....på denna helgen. Den har gått sjukt fort!

Idag gick vi upp vid 9.30 eller ja, jag och Tindra. Kenny var uppe tidigare. Jag och Tindra gick hem till Petra och Dennis en stund vid lunchtid. Drack några koppar kaffe och snackade. Tindra och Julia badade tillsammans därhemma =) Vilket liv dom förde haha =)

Därefter cyklade jag och Tindra till mobilia för att handla på malmborgs och buketten. Handlade mat och så inne på malmborgs, sen blev det lite blommor inne på buketten. Köpte 2 st pärlhyacinter ( 1 vit och 1 lila ), 1 Paula och en Bridal Crown. Såg den hemma hos Lotta och tyckte den var jättefin...*hoppas det är okej Lotta* hihi! Så du inte kallar mig härmapa eller nåt hahaha!! Sen handlade jag på Kjell & Co till Kenny oxå. Sen bar det av hemåt.

När vi kom hem blev jag sugen på att ändra soffan i vardagsrummet. Så det gjorde jag och Kenny. Städade därinne och i köket. Blev riktigt grannt med de nya blommorna =) Sen var det dax att laga mat. Gjorde egen lasagne idag...längesen vi åt det! Gjorde två stora formar så där är till imorrn oxå. Jag vet att Markus är väldigt förtjust i den...hihi!

Jaha..då ska man upp tidigt imorrn. Börjar 07.00 imorrn. Denna veckan händer lite roligheter =) Ska på Cirkus hela fam. på torsdag. Ska bli skoj =) Brazil Jack!

Nä, nu ska jag se klart Johan Falk....fast jag redan sett den innan =) Den e så himla bra!

Kram och Godnatt!

2 kommentarer:

Lottis sa...

Härmapa, haha! Såklart att det är lugnt, man får köpa vad man vill ju =P Ses på torsdag! =)

Pirrejane sa...

jaså ja trodde man handlade mat på buketten o blommor på malmborgs hahahaa................!!!!!