28 mars 2010

Sommartid....

....japp, klockorna är omställda =) Vi pratade om det igår, men nog f*n glömde man det haha =)
Markus har cyklat iväg....han kommer sen igen =) Jag har precis käkat frukost. Ska sminka mig och göra vid håret. Sen kommer Lotta och vi ska ut till svågertorp och kolla runt lite i affärer.

Sen blir det väl till att handla mat idag oxå...vet inte vad vi ska äta. Kanske flygande Jakob...

Lotta kom strax innan 11 till oss, sen cyklade vi till svågertorp. Blev en del affärer...hihi! Började inne på Biltema. Där handlade jag stödhjul till en cykel. Sen blev det Siba, plantagen och Ikea. Inne på plantagen handlade jag två stickllingar *Fuchsia* Jättesöta! Inne på Ikea blev det doftljus *passionsfrukt* nya vita krukor och lite annat smått. Sen åt vi korv och glass utanför såklart...fast jag åt ingen glass. Det stod Tindra och Lotta för haha! Sen ville Lotta in på Biltema igen och handla några blomlådor, så hon stack in där. Sen bar det av hemåt. Lotta följde med hem.
Markus hade kommit hem då =) Sen blev det cappuccino och vars en gräddbulle. Markus och Tindra gillade det skarpt..gräddbullen alltså haha! =)

Sen satt vi och snackade lite och så....lite innan 17 stack hon hem. Jag gjorde mat till Tindra och Markus. Det blev fiskgrätäng. Det gillar dom skarpt. Sen cyklade jag och Markus till coop sen vidare hem till Jimmy och lämnade av Markus. Fredrik sover hos mina föräldrar inatt. Dom har ju påsklov nu, pojkarna! Hääärligt....=)

Nu ska jag lägga Tindra, sen hoppa in i duschen. Sen blir det lite plantering av blommorna =)

Kram och Adjö!

Inga kommentarer: