06 mars 2010

Lördagsmorgon....

Nu sitter jag och försöker trycka i mig en macka så gott det går. Inte alls hungrig, men måste få i mig en macka.

Sen kommer mamma och pappa och hämtar mig vid 08.40, ska iväg en sväng med dom idag.

Ja, då har man varit i Vinslöv med mamma, pappa och syrran idag. En trevlig liten tur =) Sen hängde jag med Lotta hem. Åkte buss och handlade på Ica Maxi...lite god fika. Hem till Lotta och Bastian igen. Sen kom Kenny och Tindra oxå dit. Då dukades det fram fika. Åt ett jättegott bröd med massa gott pålägg. =)
Sen har vi varit här hela eftermiddagen och degat, är fortfarande här haha =) Drack cappuccino såklart =) Blev sjukt trött hemma hos Lotta och Bastian, halvsomnade till i deras soffa =) sköööönt! Hihi

Jag och Kenny funderar på om vi skulle äta kinamat idag. =) Här är en kinarestaurang nära Lotta, perfekt att ta det på hemvägen ju =)


Nä, det blev ingen kinamat. Blir nog det på dagen imorrn, till lunch =) Vi handlade hamburgare med pommes =) Lika gott det!

Nu har vi precis tittat på melodifestivalen...är halvnöjd bara haha! Hade hellre sett någon annan hän Jessica Andersson i globen. Men Pernilla var helt klart rätt =) Har ätit en massa gott till det....ska snart göra lite dippa oxå. Snart ska Tindra sova...jag och Kenny ska se den sista Johan Falk =)

Sen efter filmen blir det nog sängen...=) Imorrn får vi se vad som händer =)


Adjök!

Inga kommentarer: