26 mars 2010

Fredagsmyyys!

Idag har det varit ännu en underbar dag i sooooolen =) Det gillar vi! Efter jobbet stack jag hem...av med kläderna och hoppade in i duschen. Känns så frächt =) Sen gick jag bort på en kopp kaffe hos Petra. Tindra ville följa med och leka med Julia. Var där en timme typ, sen gick vi igen. Tindra ville vara ute med sin sparkcykel lite. Så det var vi här nere på gården. Markus var ute och sparkade boll...

Sen var det dax att cykla till Lotta och Bastian. Blev god spaghetti och köttfärssås där, med ruccola, majs och gurka till det. =)
Sen var där en överraskning till efterrätt hihi....var en supergod chokladhistoria, tror det hette Semi Freddo eller nåt. Var iallafall supergott. Blev presskaffe till det. Sen satte männen sig vid gitarrerna för ovanlighetens skull haha...vi andra satt i vardagsrummet. Blev lite kortspel och pusselbygge. Lotta och Markus började lägga ett stort pussel, jag och Fredrik spelade skitgubbe och Tindra la pussel =)

Jag, Tindra och Fredrik cyklade hem vid 22 tiden. Kenny stannade kvar liten stund extra och fixade deras belysning i badrummet. Markus stannade kvar hos Lotta och Bastian, han ville sova där inatt. Så ska hämta honom imorrn.
Småregnade lite när vi cyklade hem...hoppas det är fint väder imorrn igen =) Så man får njuta riktigt av helgen...
Blir nog en sväng hem till mamma och pappa imorrn. Ska kanske kolla läget i källaren...Kanske en runda till mobilia eller stan. Får se vad det blir.

Nä, nu ska jag se Andra avenyn. Kenny har lagt sig, han var trött....

Godnatt och adjök!

Inga kommentarer: