27 mars 2010

Usch och fy....

.....vad tråkigt det är när det regnar. =( Man vill bara krypa ner under täcket och bara mysa hela dagen. =) Det är ju iofs skönt...men tyvärr måste man ut och handla mat haha!

Nu på morgonen var Petra med barn här på kaffe. =) Barnen lekte lite...
Ska snart hänga upp min tvätt, så jag kan stoppa in en maskin till. Så man blir av med tvättberget...hinner inte så mycket under veckan mer än det som är nödvändigt.
Mååååste köpa kaffe idag...tog helt slut nu när Petra var här. Tänkte köpa hem lite presskaffebönor =) Och vanligt givetvis....

Nä....nu får det räcka sålänge! Blir mer senare....

Har varit iväg och handlat med mamma och Fredrik =) Blev malmborgs mobilia såklart. Handlade hem lite av varje. Och mamma handlade allt till tacos =) Jag var även inne en snabb sväng på Kicks och handlade en ny mascara. Sen gick jag in och kollade på Indiska som har öppnat denna veckan =) Handlade en ny schal/scarfs =)

När vi kom hem städade jag köket...la fram två påskunderlägg och satte fram två påskharar =) Och satte fram min nya lilla minikundvagn. =)
Har precis druckit en stor kopp cappuccino...snart är det dax att cykla hem till mamma och pappa där det bjuds på tacos. Sen lite gott efter det.

Ikväll är det dax för Millenium...=) Vi ska spela in det och se det när vi kommer hem från mamsen och papsen.

Imorrn blir det nog en tur till Svågertorp med Lotta....Ikea, Biltema, Plantagen och lite annat =)

Igår när vi var hemma hos Lotta och Bastian satt vi och tittade på Skavlan....Paret Rapace var där och Ola Salo med band =) Dom spelade sin nya singel *superstar* vilken var en mycket bra låt =)

Nu ska jag dricka upp min cappuccino...hörs senare!

Inga kommentarer: