04 mars 2010

Snart fredag....tjohooo! =)

Idag var en underbar dag...nämligen kort dag på jobbet =) Slutade redan lite innan 14 idag. Hem direkt, bytte kläder bara. Sen cyklade vi iväg mot stan. Skulle kolla runt lite där, sen hem till Janne =) Jag handlade ett par örhängen i stan, ringar =) Blev middag och fika hos Janne =) Han bjöd på kaka.

Sen efter det bar det av hem till Lotta och Bastian. Lotta skickade innan idag och frågade om jag ville komma förbi en sväng på en kaffe. Men det blev att Kenny och Tindra hängde med oxå =) Drack en cappe och snackade lite. Cyklade hem vid 21-tiden, skulle ju hem och se Anders och Måns, sista avsnittet idag. Tyvärr =(

Har sminkat av mig och gjort vid mig för sängen...ska titta på det vi spelade in innan. Sen blir det natti natti =) Så man kommer upp imorrn.

Imorrn är det fredag och dax för fredagsmyyyys =) hihi! Och på lördag ska jag ut på äventyr haha! =)

Kram och sov gott!

Inga kommentarer: