30 mars 2010

Titt ut...

....solen tittade fram lite idag med =)

När jag kom hem efter jobbet var Tindra och Kenny ute på gården. Tindra var ute och cyklade =) Gick riktigt bra det där...hihi =) Var tänkt att vi skulle upp i stan, men det blev ändrade planer..Kenny ska istället iväg med Bastian hem till Cronholms och hjälpa till vid filmningen =) Så vi tar stan en annan dag.

Nu sitter jag här och käkar subs med gott pålägg. Mycket gott! Sen ska jag cykla en tur till coop och handla lite.

Annars händer inte så mycket idag. Kanske blir en hårfärgning. Köpte hårfärg igår. =) Sen ikväll blir det soffan och göra ingenting haha =)

Japp...det blidde hårfärgning. Var hemma hos Petra och Dennis. Drack lite kaffe, sen hjälpte Petra mig med håret *tack tack* Gick hem strax innan 20.00....hem och gjorde vid Tindra sen la hon sig. Jag ska snart hoppa in i duschen. Senare ikväll ska jag se Cougar Town. Kenny är iväg med Bastian och resten och filmar...eller nåt! Haha! Hoppas han kommer snart....*saknar redan*

Pojkarna är hos sin pappa nu. Dom har påsklov...*fuskigt* Jag vill oxå vara ledig lite....längtar efter lite ledig tid att bara *vara* =) Saknar pojkarna...är sååå tomt hemma utan dom.
Snart fyller Markus 11 år....=) Han fyller på självaste påskafton.

Nä, nu blir det duschen sen soffan...=)

Kram och adjök sålänge...

Inga kommentarer: