14 februari 2010

Alla hjärtans dag =)

Idag vaknade barnen vid halvtio....dom gick upp och tittade på tv i vardagsrummet. Jag gick upp vid tio, gick ner och handlade bullar och mjölk =) Sen åt barnen frukost. Anton sov här hos oss inatt..=) Efter frukost tittade dom lite på film.

När kl blev kvart över tolv skulle Markus cykla hem till sin pappa, dom skulle bli hämtade där av någon från laget. Han hade bortamatch idag.

Jag gick bort och lämnade Anton vid 13-tiden. Tog en snabb kopp oxå. Hade med lite kakor från kalaset, så Tommy kunde smaka haha =) Sen cyklade jag och handlade på coop...Petra följde med!

Sen hem och lagade en god middag till oss. Blev nästa lite Lady och Lufsen minus köttbullarna haha =)
Vi hade tänkt gå ut att äta idag, men insåg att där nog inte skulle vara ledigt med tanke på att det är alla hjärtans dag. Så det blev mysig middag hemma istället. Ska mysa lite ikväll när barnen lagt sig.

Vi firar 8 år idag...jag och min älskling! Helt otroligt vad tiden går fort..och det ska man ju verkligen fira hihi =) Blir nog bad tillsammans senare!

Imorrn är det jobbet som vanligt...låååång dag. Slutar kl 16 sen har vi planering, sen är det F-möte på skolan. Men skönt att ha det på samma kväll...så slipper gå iväg två kvällar! =)

Nä..nu ska jag vara lite social här hemma haha =)

Haj och ivaj!

1 kommentar:

Lottis sa...

Grattis grattis =)