08 februari 2010

Ny vecka, nya tag =)

Jaha...då var det minsann måndag igen. Vart tog denna helgen vägen =(

Började 7.30 idag...har varit en seg dag på jobbet. Jag har varit så trött, helt stopp i hela huvudet =( Men när kl var lite innan fyra cyklade jag hem. Kom hem till en trevlig syn. Min älskling hade maten klar så det var bara till att sätta sig till bords och äta =) *tack mysgos* *lab jo*

Annars har det inte hänt så mycket mer än idag. Markus ska snart iväg till träning. Ska cykla och lämna honom där. Sen ska jag vidare till mobilia och handla på malmborgs. Det sista till kalaset =) Syster ska hänga med...trevligt med lite sällskap =) Sen blir det bara tillbaka och hämta Markus sen hem.

Sen ikväll blir det minsann soffan =) Kanske en film eller nåt!

Uppdaterar mer sen kanske =)

Hej so long *eller hur syster?*

Ja...då har Markus tränat och jag har handlat på malmborgs. Lotta hängde med och handlade =) *tack för sällskap* Blev lite saker till kalaset och lite annat gott. Köpte nytt pålägg över disk...det är allra godast =)

Ska lägga Tindra nu...Markus ligger i badet hihi.

Nu får det vara nog!

Adjöken!

Inga kommentarer: