21 februari 2010

Stan + middagsbesök

En lugn lördagsmorgon med god frukost =) Sen gjorde jag vid mig, skulle cykla upp en runda i stan och titta. Jag cyklade vid 11 snåret. Cyklade upp till Gustav, mötte mamma och Lotta =) Sen gick vi in på H&M och tittade på Sonia Rykiel kläderna =) Hittade en sjukt söt tröja till Tindra som jag köpte för hennes födelsedagspengar hon fick. Hittade en snygg halsduk till mig själv men köpte aldrig den...
Sen bar det av till Nesta. Där blev det vars en cappuccino och en cornetti med choklad. Det var riktigt mumsigt =) Efter det blev det en tur igen till Gallerian...vi gick in på Gina Tricot, Kicks och lite annat. Jag köpte en skjortklänning eller vad man ska säga inne på Gina =) Och ett armband. Sen köpte jag en pyjamas till Tindra. Därefter skildes vi åt, dom skulle kolla i nån affär till och jag cyklade vidare till triangeln. Gick en runda därinne oxå. Sen vidare till coop...när jag kom vid södervärn var mamma och Lotta där hihi. Så jag stannade till..sen promenerade jag med Lotta till stadion..sen vidare till coop. Mamma tog bussen hem. Jag handlade det jag skulle till maten sen hem direkt.

Lotta och Bastian kom efter 17 nångång...började laga maten då. Blev riktigt gott allting. Men sjukt mätta blev vi allt. Bastian gjorde nachos i ugnen. Riktigt mums =)

Lite senare blev det cappuccino och kakor...tittade på melodifestivalen! Sen åkte chips och godis oxå fram hihi...tittade på film till det. * Och så kom Polly* den e bra den filmen.

Det var en mycket trevlig kväll med dom två..=) *tack tack* Dom gick strax efter 00.00!
Nu hamnade jag här en stund, fast jag är riktigt trött haha!

Imorrn kommer det lite bilder från dagen...=)

Godnatt!

Inga kommentarer: