12 februari 2010

Mysfredag

Idag är det äntligen fredag...men vad är det för fredagsväder haha! Nu är det dax att snöa igen...det gillar vi INTE. *arg*

Har haft en bra dag på jobbet...Lite skratt haha =) Slutade kl 16.00 idag. Skööönt!
När jag kom hem hände inte så mycket. Markus var hos en kompis. Jag och Tindra gick bort till Petra och drack en kopp kaffe, blev nog två eller tre faktiskt haha =) Tommy och Madeleine kom, trevligt att träffa dom =) Tindra lekte lite med Anton. Vi satt och snackade =)

Sen gick vi hem vid sextiden....dax att få nåt i kistan haha =) Annars nu ikväll har jag städat lite inför kalaset. Plockat undan tvätt, och fixat i köket. Barnen och har tittat på Let´s dance.

Nu sover Tindra sedan nån timme tillbaka. Markus spelar lite data, sen ska han oxå snart krypa ner i sängen. Det ska nog vi oxå göra...blir en händelserik dag imorrn!

Efter kalaset ska nog Bastian och Lotta stanna kvar och umgås lite...=)

På söndag är det ju alla hjärtans dag...Då har jag och min älskling varit tillsammans i 8 år. Vi kanske ska ut och äta och fira det lite...=) Kenny frågade mig för några dagar sen om jag ville det. Och klart att jag ville det =)

Markus la sig i soffan i vardagsrummet för en stund sen och titta på nån hockeymatch, men det var inte länge han tittade på det...När jag kom in och skulle hänga upp tvätt hade han slocknat med kontrollen i handen hihi =) Så söt så...=)

Blir lite bilder imorrn kanske från kalaset =)

Kram kram

Inga kommentarer: