10 februari 2010

Tindra 4 år


Idag är det inte vilken dag som helst...utan det är den 10 feb, Tindras födelsedag =) Idag fyller prinsessan 4 år =) Stor tjej minsann....Tiden går fort! Grattis!

Ska gratulera henne när jag och Markus kommer hem idag. Hade blivit alldeles för tidigt som nu imorse. Synd att väcka henne så tidigt. Så vi bestämde oss för att vänta tills Markus och jag kom hem. Jag slutar tidigt idag, så jag och Markus är hemma ungefär samtidigt.

I eftermiddag kommer även Lotta hit och fikar =) Trevligt trevligt!

När jag och Markus kom hem från skola och jobb, gratulerade vi Tindra. Hon blev jätteglad för sina presenter. =) Lotta kom lagom till presentöppningen oxå =)
Sen blev det fika...mackor, cappuccino och björnkaka =) Vi satt i köket..Markus gjorde läxan och Tindra lekte. Janne ringde till Tindra och grattade henne =) Hon pratade som bara den...hihi! Hon fick lite vykort med posten oxå. Ett från sin mormor och morfar, ett från gammelfarmor och gammelfarfar och ett från Fam. Möller =) *tack för dom* Sen skulle jag hänga med Lotta till Hotell Mäster Johan tror jag det hette =) Hon skulle titta efter några smycken =) Men dom fanns inte tyvärr. Så vi gick in in några andra små affärer =) Sen blev det malmborgs på mobilia...Lotta hängde med där oxå haha =) Sen cyklade vi hem var för sig
Precis innan vi skulle äta ringde telefonen...det var till Tindra, var Britt och Åke som ringde och grattade =) Hon berättade vad hon hade fått och lite så...=)
Blev korv med bröd när jag kom hem. =) Lite röda pölser och lite vanliga =) Svängde ihopa en björnkaka till....för där var ju *vissa* som åt av den andra haha Nämner inga namn *Lotta* haha =)
Nä..nu kallar sängen =)
Kram och godnatt!

1 kommentar:

Lottis sa...

Grattis till lilla (stora) tjejen =) Tack för idag, syster =)