09 februari 2010

Presentinslagning....

Jobb mellan 7.30-16 sen hem =) Markus satt och gjorde läxan när jag kom hem. När han var klar var det dax för träning. Han cyklade dit själv, var inte mörkt. Hade det varit mörkt hade jag följt honom dit. =) När han cyklade åt jag lite mackor, var sjukt hungrig. Vid kvart i sex cyklade jag och Tindra och hämtade Markus på träningen. Sen vidare hem till Petra på en kaffe. Barnen lekte och hade skoj =) Vid åtta gick vi hem igen. Markus käkade lite...jag la Tindra. Markus satt lite vid datorn innan det var dax för sängen.

Kl 21.00 började jag och Kenny titta på en film *Transsiberian* hette den. Den var faktiskt bra =) Efter filmen skulle jag slå in lite paket till Tindra. Hon fyller ju år imorrn =) 4 år minsann.
Imorrn kommer Lotta hit efter jobbet och fikar lite...

Blev lite hungrig nu så här dax. Var tvungen att ta mig lite mackor och oboý =) Riktigt gott det. Borde lägga mig nu strax, ska upp 05.30, börjar tidigt imorrn...*usch* men slutar däremot oxå tidigt =) Det gillar vi....haha!

Nä, ska äta upp mina mackor sen hoppa i bingen =)

Kram och Godnatt!

Inga kommentarer: