17 februari 2010

Mitten av veckan...

Då var det onsdag =) Halva veckan gången...underbart att det snart är fredag igen =) Jobbade till 16.00 idag. Sen hem bara....drack en god cappuccino som Kenny gjorde till mig, en stoooor =) Älskar vår espressomaskin =)Den var värd varenda krona hihi =)
Sen var det dax att bege sig till skytte med Fredrik....Han var jätteduktig idag. Som vanligt! =)



Sen blev det coop på hemvägen. Fredrik ville käka panpizzor, så han och jag åt det när vi kom hem. Köpte även middag till imorrn. Blir lasagne imorrn, gottit! Nu ikväll blir det bara slappa och ta det lugnt. Ska tvätta en maskin oxå...få undan den sista tvätten.

Blev grattad på namnsdagen idag...hihi av *kocken* på jobbet =) Sen ringde pappa och grattade mig hihi =)
Imorrn är det dax att gå till Helena. =) Ska även hänga med syster till stan och göra en grej. Ska bli skoj att träffa syster =) Sen händer inte så mycket mer imorrn.

Nu har jag precis pratat med mamma...hon berättade om sitt senaste inköp haha =) Trevligt att prata lite...=)

Nu ska Tindra sova...och jag ska in och duscha. Blev en cappuccino ikväll oxå =) Blev soffan och lite OS....roligt att titta på det =)

Nu var detta inlägget slut...*nöjd att jag skrivit nu pappa haha =)*

Kram och adjöööö!

Inga kommentarer: