18 februari 2010

Snart slut....

Då var det torsdag...=) Efter jobbet cyklade jag till Lottas jobb och mötte upp henne. Skulle med henne och göra en grej i stan =) *tack för att jag fick följa med* Jätteroligt att du vill ha mig med! Efter det cyklade jag vidare i snökaoset till Helena och fick fixat det jag skulle. Sen vidare hem bara. Var riktigt skönt att komma hem...var kall och våt =)
Nu har jag käkat lasagne och sallad och den goda dressingen med balsamvinäger, olja och salladskrydda =)

Sen ska jag ta mig ett bad....ett varmt och låååångt bad! Om jag orkar ligga länge i badet haha. Sen blir det en cappuccino och soffan. Senare är det ju Anders och Måns *längtar* hihi!

Det var riktigt gott med cappuccino idag...Kenny är en riktig hejare på det där.

Japp...då har jag och Kenny tittat på Anders och Måns =) Lika roligt som alltid...
På lördag kommer Lotta och Bastian hit, vi ska käka tacos ihopa =) Då blir Fredrik glad hihi...han älskar det. Sen blir det ju givetvis melodifestivalen oxå. Med en massa gott till!


Imorrn blir det malmborgs när jag slutat, om vädret tillåter haha. Ska handla lite nytt pålägg inför helgen. Blir över disk, godast! Fredrik tycker det är så gott när jag handlar där =) Sen blir det ju middagshandling oxå, men vad vet jag inte riktigt än.

Nu har jag inte mer att tillägga idag.....bara att imorrn är det freeeedag =) Tjohoooo!

Adjöken!

1 kommentar:

Lottis sa...

Jättesnällt att du följde med trots skitvädret! =)