22 februari 2010

Måndag igen!

Kom upp i tid idag...hihi! Började kl 07.00 idag. Usch vad tidigt =/ Men när man väl kommer upp är det ju okej. Idag jobbade jag bara till kl 13.00....sen var det dax för halvdagsplanering på vår avd. Skönt att komma från arbetsplatsen lite...vi satte oss på Pronto och planerade och drack kaffe. Jag drack en goood Latte med vit choklad =) Där är jättemysigt på Pronto =) Efter planeringen cyklade jag förbi triangeln och in på Zone och handlade en degskrapa. Tittade även på en ny gräddsprits, men de hade ingen som jag ville ha. Får kolla vidare.

När jag kom hem hade Kenny lagat maten...blev enkelt idag. Korv och makaroner! Gott med så enkel mat ibland. Sen kom Petra och Anton hit. Trevligt som vanligt! =) När dom var här hade jag börjat baka. Gjorde nya vaniljbullar. Alltid bra att ha lite sånt i frysen när man får kaffegäster hihi!

Fredrik har byggt upp jättefint med sitt lego i rummet. Han visade och förklarade för mig vad allt var =) Och så hade han Spotify på...hihi!

Nu ikväll låg jag och Kenny och tittade på Raw Comedy Club. Skitskoj =) Nu är det snart dax att krypa ner under täcket och försöka sova. Men lite myyyyys först! =)

Hörs och ses imorrn alla läsare! =) Hej so long hihi!

Inga kommentarer: