02 februari 2010

Jag blir så trött....

....det är sååå tråkigt med snö, nu börjar det bli tjatigt haha!
Idag var det ingen bra dag efter lunch....har haft hemsk huvudvärk ända sedan lunchtid på jobbet. =/ Och det blev inte bättre när jag kom hem. Blev nästan värre...la mig direkt när jag kom hem. Sov nån timme...vilket var skönt. Men det släppte inte...så Kenny var så gullig så han gav sig ut i denna stormen och köpte Ipren till mig. *tack söta du*
Det har blivit lite bättre sen jag tog Ipren, men det är ändå lite kvar och stör. Huvudet känns så sjukt tungt, dunkar i det.

Har ju legat hela kvällen...men ändå skönt att ta det lugnt. Ska snart lägga mig och titta lite tv, sen sova tidigt.

Åt bara lite mackor med kaviar och drack oboý ikväll. Var inte sugen på middag. Tindra och Kenny käkade middag. Dom åt spaghetti med köttfärssås =)

Kenny gjorde fruktsallad ikväll....var jättegott. Kiwi, banan, äpple, apelsin och vindruvor =)

Får man se om man ska gå eller cykla imorrn till jobbet...Hoppas ju på cykeln. Hatar att gå i snön...=( Vill ha helg igen...längtar tills fredageftermiddag =)

Får se vad som händer denna helgen. Blir antagligen utgång på lördag. Har ju inte varit ute på jag vet inte när...så visst hade det varit skoj =)

Nä, nu ska jag lägga mig och titta på tv, sen nanna!

Godnatt alla !

4 kommentarer:

http://binalakritz.blogspot.com sa...

Jaså, hur kan de va du tänkte på just de bullarna ?
Jag har fått receptet av mamma för ett par år sen, så igår när de snöade så fick jag ett ryck.

Sandra Månsson/Tindra Sohman sa...

Har tänkt på det ett ganska bra tag att jag ville göra sånna bullar till Tindras kalas. Har haft receptet ett par år i min receptsamling....=)Blev dina goda då? Alltid skoj att baka =)

http://binalakritz.blogspot.com sa...

Ja dom blev mycket bra... tom så Nicko åt .
Han sa dom var mycket godare än de man köper.

Fick mitt recept av mamma en gång när vi kollade i bland henens receptböcker. Minst 7 år sen . . .
Sån bok/pärm man köpte från Reveny, så köpte man recept.

Sandra Månsson/Tindra Sohman sa...

Bina: Ja...det var ju bra dom blev goda =) Gjorde mina igår, riktigt goda =) Ja, sånna recept har min mamma nog oxå, kommer ihågdet med pärmen =)