27 februari 2010

Tjo vad det var livat....

Ja, här var det livat. haha! Bara jag och Tindra som e uppe. De andra ligger ännu. Trötta små sötisar...
Jag och Tindra äter frukost nu. Äter nybakat långpannebröd med linfrö =) Riktigt gott. Med god Felino på =)

Sen blir det en snabbdusch..sen får man se vad som händer. Blir antagligen en kopp kaffe hos mamma och pappa. Och kanske en sväng inom mobilia =) Kolla lite på bokrean. hihi!

Kanske blir bak idag med. Tänkte baka en omgång till av linfröbrödet och en omgång källarfranska. Gott att ha lite sånt i frysen. =)

Ja, då har jag och Tindra varit och handlat lite. De andra tre stannade hemma. Jag var inne på guldfynd och skulle hämta min klocka som varit inlämnad för batteribyte. Men jag fick en helt ny klocka, för de kunde inte få upp baksidan av klockan. Men jag var lika glad ändå...fick ju en ny =)
Sen gick vi in på malmborgs och handlade middag och annat gott.
Sen bar det av hemåt. =)

Nu sitter vi och fikar lite...blev hungriga hihi! Ska snart dricka en cappe oxå =) Sen är det bakdax haha =)

Middagen idag bestod av kassler och ris =) *Kassler på risbädd* Så heter den goda maträtten. Hade sallad, gurka och paprika till. Plus Fredriks favorit dressing =) Och min oxå haha!
Sen blev det Jackys chokladpudding efter det. =)

Jag bakade källarfranska ikväll oxå. Blev 24 stycken. Markus sa det var *världens godaste bullar* hihi =) Gulligt av honom.

Vi tittade självklart på melodifestivalen och hade en massa gott till det. Helt klart en bra omgång ikväll. Peter Jöback är bara så underbar...vilken röst han har =)

Senare tittade jag och Kenny på *Luftslottet som sprängdes* Vilken kanonbra film. Michael Nyqvist är en så sjukt bra skådespelare. Och likaså Noomi Rapace. Dessa tre filmer som gjorts är helt klart de bästa svenska filmer som gjorts *enligt mig* =)

Sängen nästa....haha! Godnatt!

Inga kommentarer: