26 februari 2010

Härligt, härligt......

Idag var jag uppe tidigt...gjorde vid mig och cyklade till jobbet. Var ganska halt på vissa ställen där snön smält lite. Men förhoppningsvis går det mot vår så småningom.

Slutade ganska tidigt idag. Har hunnit med en kopp kaffe hos Petra och varit och handlat. Nu är jag hemma. Skönt att vara hemma tidigt en fredag.

Ska diska undan lite nu snart...så man kan ha det fint! Tänkte baka långpannebröd med linfrö sen...riktigt goda! =)

Hoppas helgen är låååååång...så man kan njuta riktigt ordentligt! Är slut i huvudet.

Blev en lugn kväll hemma idag.....

Markus och Fredrik ska stanna här några extra dagar...skulle lämnat båda två på söndag till Jimmy men dom skulle ha målare och så hemma. Så dom stannar hos oss tills på torsdag. =) Mysigt! =)

Imorrn kanske det blir till att kolla läget på bokrean =) Se om jag hittar nån receptbok...såg en tjock bok på coop *Smoothies* som jag hade velat ha. Älskar att göra smoothies, så enkelt och gott! Se om det finns nåt annat skoj =)

Nu ska jag titta vidare på Curlingen...=)

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: