28 februari 2010

Vårtecken finns ju nu.....=)

Nu sitter jag här uppe med Tindra igen. Hon vaknade kvart över tio. De andra sover än haha =) Sjusovare här hemma. =) Vi sitter och äter mina nybakade källarfranska som jag bakade igår. Dom blev mycket goda =)

Sen ska vi cykla hem till min mormor och morfar och hälsa på. Pratade precis med mormor, dom hade köpt bullar som vi skulle fika på =) Ska bli gott och trevligt!

Blir kanske handling av lite blommor sen. Behöver nya i Tindras fönster. Hon har inget alls. Sen blir det nog en kaffe med Petra oxå. =) Hihi!

Nu ska jag ta på mig och sminka mig lite...

Cyklade hem till mormor och morfar. Morfar hade köpt bullar som vi fikade på =) En massa gott pålägg oxå =) Sen blev det vaniljbullar som jag hade med mig. =) Sen satt vi och snackade lite och hade trevligt. Mormor bjöd på chokladpraliner till barnen hihi! Morfar och Kenny satt och tittade lite på OS. Vi stannade några timmar sen var det dax att bege sig. Jag och Tindra till coop, pojkarna hem och Kenny till mobilia haha. Alla på vars ett håll. Men hem kom vi ju alla sen. =)

När vi kom hem blev det en kaffe hemma hos Petra och Dennis. Tindra och Julia ville leka lite. Efter några koppar och litta snack gick vi hem igen. Barnen åt middag. Fick mycket över från igår så det käkade dom upp idag. Jag väntade att äta till senare. Kenny var hemma hos Lotta och Bastian och snackade. Han handlade mat med sig hem. Blev köttbullar, potatis och hemmagjord brunsås. =) Och en massa grönsaker till det.

Nu ikväll har det inte hänt så mycket. Ligger och väntar på att Wallander ska börja igen. Sen blir det godnatt, ska ju upp och jobba som vanligt imorrn. =/

Så sov gott alla där ute....Kram kram!

1 kommentar:

Lottis sa...

Jag har tagit ganska många skott från Sammetsblad om du vill ha =) Kramar