05 februari 2010

Fredagsmys och lite bak....

Jaha...då var den underbara och efterlängtade fredagen här igen. Veckorna går fort. Tänk, nästa vecka blir vår prinsessa 4 år. Och prinsarna blir 11 och 13 detta året, Fredrik blir alltså tonåring. Herregud alltså =)


Söt kompis från Ikea...kunde inte motstå denna söta lilla mus =)

Idag skulle vi egentligen till Janne när jag kom hem från jobbet, men vi orkade inte. Så det blev bara en cykeltur till coop och handlade lite mat och annat gott =) När vi kom hem åt vi. Sen blev det chokladpudding med grädde som Kenny fixat under dagen. Blev det framför tv:n *Let´s dance* =)

Nu ikväll har jag även hunnit baka vaniljbullar till kalaset =) Dom blev mycket goda. Dom var så enkla att göra...tar bara lite tid att göra dom. Men det är det värt minsann haha!



Snart blir det mys framför tv:n....=)

Imorrn blir det nog en runda i stan...funderar på om jag ska köpa örhängena *eller vad säger du Lotta? =)*

Blir nog en sväng in till Janne då oxå =) Sen vet man aldrig mer vad som händer..haha!

Blir väl antagligen utgång för min del, men ska inte säga för mycket. Jag känner ju mig själv ganska bra. När det väl är dax brukar jag tänka, skönare hemma haha =)


Nostalgiflaska jag var tvungen att köpa =)

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan med min älskling. *love you*

Puss och Kram

1 kommentar:

Lottis sa...

Klart du ska köpa örhängena! =) Och ringen =) Kram