23 februari 2010

Sakta men säkert.....

En intensiv arbetsdag....som slutade 16.00 =) Hem och vände haha...sen cyklade jag och handlade =) Sen hem igen....Markus var hemma när jag kom hem =) Han hade varit hos sin kusin i Genarp. Underbart att ha honom hemma =)Markus och jag käkade mackor när han kom hem =) De andra tre hade redan käkat innan....

Ikväll var jag, Markus och Fredrik hemma hos Petra på kaffe. Pojkarna lekte...Sen hem efter koppen. Fredrik stannade kvar. Han skulle sova över där.

Ikväll har det inte hänt så mycket....Markus tittar på film, Tindra sover och Kenny sitter med *musiken* och jag i soffan haha =)Tittar på Sissela och dödssynderna. haha!

Nä...nu orkar jag inte skriva nåt mer. Har inte mer att skriva om idag. Får bli mer en annan dag =)

Kram och adjöken!

Inga kommentarer: