11 februari 2010

Jobb + möte

Idag var det ganska segt att gå upp...trött idag. Har varit lite småtrött hela dagen. Dagen har väl gått relativt fort ändå =) Men sen skulle man tillbaka på jobbet, för möte =(

Efter jobbet cyklade jag hem, duschade och snackade lite med familjen =) Markus satt och gjorde sin läxa, han slrev jättemycket på sin bokrecension =) Han är jätteduktigt =) Sen cyklade jag tillbaka till jobbet. Fick goood mat på mötet. Fisk, potatis, sås och jättegod sallad. Till kaffet blev det en god cheesecake =) Var knappt en timme mötet..sen cyklade jag hem. Hann hem till barnen och säga godnatt, kändes bra!

Nu ikväll har jag och Kenny tittat på mina favoriter...Anders och Måns, sjukt roliga =) Nu ligger vi i sängen och tittar på Made in Sweden som vi spelat in =) Gillar *idoljuryn* sjukt mycket =)

Nä...nu ska jag titta vidare!

Kram på er!

Inga kommentarer: