25 februari 2010

Kanske finns där hopp....

Jiiiippi! Att det kan vara sååå underbart med lite regn. Man bara längtar efter att se de gröna gräsmattorna. Istället för den hemska snön.

Hektisk dag på jobbet idag....men den gick ganska fort! Cyklade direkt till malmborgs och handlade mat. Sen bortom pappa. Gick upp på en snabb kopp kaffe....Kenny och Tindra var där. Kenny hade hjälpt pappa med deras nya box. Sen gick vi hemåt. Började laga mat direkt när vi kom hem. Markus och Fredrik hjälpte mig med maten. Det tycker dom är så roligt =) Idag blev det spaghetti med köttfärssås, sallad och gurka till det. Sen gjorde jag dressingen oxå. Fredrik tycker den är så god. Bara lite olja, balsamvinäger och Italiensk salladskrydda. Efter maten åt barnen lite kakor...lite xboxspel och annat. Jag och Kenny har såklart tittat på höjdpunkten Anders och Måns. =) Riktigt roligt som alltid. =)
Markus somnade för en stund sen till en film i rummet vid 22.30 tiden. Fredrik la sig vid 23 tiden. Jag ska oxå snart lägga mig. Börjar 07.00 imorrn. Och det bästa av allt, det är fredag =)

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske hem till mamma och pappa på en kopp kaffe =) Har lust till en runda i stan...får se vad det blir för något!

Godnatt!

Inga kommentarer: