04 februari 2010

Lite av varje..

Kan ju börja med gårdagen. Promenerade till jobbet igår, av anledningen att jag skulle möta syster uppe i stan efter jobbet. Tänkte att jag tar bussen dit. =) Möttes utanför H&M och promenerade till Partyland. Där är sjukt mycket saker inne. Allt du kan tänka dig för en massa olika tillställningar =) Vi gick runt och tittade på allt därinne. Jag hittade ett ljus till tårtan Tindra ska ha på sitt kalas. Där ska jag lätt handla till pojkarnas tårtor detta året =) Sååå fina saker.

Var första gången jag var därinne i den affären. Lotta som skulle dit, så ville jag hänga på =)


Efter Partyland blev det lite andra småaffärer. Gick bla in på Gina Tricot och handlade 2 par leggings *jeansfärg* =) Vi provade ringar haha =) *asg* Sen blev vi hungriga....fötterna gick mot Bk. Jag åt som vanligt crispy chicken meal och Lotta åt whopper jr meal =) Båda med Milkshake! Sen gick vi vidare till Nesta och drack vars en goood cappuccino. Var mysigt att sitta på det caféet. Är så roligt att umgås med sin syster =) sen när vi suttit där ett bra tag blev det en tripp ner mot triangeln. In där och kollade runt lite...sen var det dax att ta bussen hemåt. *tack för en trevlig tur/kväll =)* När jag kom hem blev det inte så mycket gjort haha...tog bara det lugnt och mös...=)

Idag Torsdag var det jobbet som vanligt...började kl 07.00 idag. Sen tog jag en timmes komp och slutade kl 13.00....skönt att komma hem strax innan halv två. Vi bestämde att vi ville till Ikea. Lotta ville följa med =) Så hon kom först hem till oss...sen bar det av till Ikea. Gick en lång runda därinne...handlade lite småsaker. Lite glas som vi ska ha till kalas, några fler cappuccinokoppar och lite annat. Sen blev det ju givetvis korv med bröd utanför...sen skulle det blivit glass oxå men givetvis var glassmaskinen sönder =/ Får bli nästa gång!

Sen hem igen. Har druckit en goood vanilla latte ikväll. Kenny är riktigt duktig på att göra kaffe i vår espressomskin =)

Har bakat en björnkaka ikväll som vi ska ha till Tindras kalas. Har även bakat drömmar, brysselkex och kokoskakor som jag har i frysen. Sen ska jag göra vaniljbullar och muffins oxå =)



Nä, nu ska jag in och duscha innan det är dax för Anders och Måns =) *favoriter*

Kram och adjöken!

3 kommentarer:

Lottis sa...

Tack själv! =)
Blev det en vanilla nattlatte? Haha
Vi missade Succeduon =/ Så vi får kolla på SVT Play. Kraaam

Lottis sa...

Förresten, så fin björnkakan blev! =)

Sandra Månsson/Tindra Sohman sa...

Lottis: Nä, det blev en vanlig vanilla latte =) Ja, kakan blev jag nöjd med =) Tack så mycket!