07 februari 2010

Fika med syster och Bastian och besök på entré

Idag sov vi länge....vaknade vid halv elva. Tindra sov oxå så länge =) Skönt det minsann!
Vi hade bestämt med Lotta och Bastian vid 12, skulle hem där och fika och ungås =) Vi var där 12.05 haha...då cyklade jag och Lotta nästan medetsamma till Entré och gick en runda. Handlade en jättefin ögonskugga. Hon handlade oxå en fast en annan färg. Sen blev det två par knästrumpor på H&M =) Sen gick vi inom Hemköp och handlade bullar och pålägg med oss hem. Väl hemma hos Lotta igen blev det fikadax...fick jättegod cappuccino, två tom haha =) Var mycket gott och trevligt. Stannade där ett par timmar. Kenny och Bastian började med sitt haha musik...=) Jag och Lotta satt och snackade, Tindra byggde lite pussel och tittade lite på film.
När kl blev 17.45 cyklade jag och Tindra och hämtade Markus hos Jimmy =) Sen cyklade vi hem. Kenny blev kvar hos Syster och Bastian. Han skulle handla på vägen hem sen.

Har blivit förkyld, jobbigt att vara stopp i snudan haha =( Känner att det svider lite i ögonen...men det går väl över =)

Nu ikväll blir det bara till att ta det lugnt. Jag och Kenny ska göra fruktsallad =)

Nä..nu ska jag ta undan lite tvätt =)

Adjöken!

Inga kommentarer: