13 februari 2010

Kalasdax =)

Idag har det varit lite förberedelser inför kalaset =) har fixat tårtor och dukat och grejat =)
Var borta hos Petra och lämnade ett linne som skulle lånas hihi...så blev det en snabb kopp oxå givetvis. När jag kom hem och hade varit hemma en stund dök Fredrik upp =)

Vid 14 kom Petra, Anton och Tyson. Tog fram kakor och kokade kaffe...Kenny fixade cappuccino =) Kl 15 kom alla gästerna =) Tindra fick många fina presenter, hon var glad och nöjd.
Det fikades en massa kakor. Sen blev det tårta. Vi sjöng *vi gratulerar* för Tindra, sen blåste hon ljuset hihi. Sen högg vi in på prinsesstårtan =) Mycket gooood! Sen var det dax för lite chips och popcorn.

Folket gick hem lite innan 18 typ...fast Petra stannade kvar. Dennis kom oxå...sen kollade vi tv, melodifestivalen =) Men den var ju inte mycket att hurra för ikväll. Vi käkade mat nerifrån pizza/kebabstället. Fredrik åt kebab, jag, Markus och Tindra åt pizza och Kenny åt hamburgare. Det var riktigt gott. Sen blev det lite mer kaffe...haha! Petra och Dennis gick efter niosnåret. Anton stannade kvar...han ville sova här =) Nu ligger alla tre pojkarna och tittar på en film. Dom har bäddat därinne, en ligger på golvet, de andra två i våningssängen =)
Jag ska snart in i sängen till Kenny och titta på film =)

Japp..film blev det minsann! Vi började se en film kl 23.00...Amusement hette den. En skräck/rysare. Den var riktigt bra =) Pojkarna släckte lite innan 00.00...dom somnade nog snabbt. Det var väldigt tyst iallafall hihi!

Nu satte jag mig här....fick ju uppdatera lite hihi!

Imorrn är det ju inte vilken dag som helst....jag och Kenny firar 8 år. =) Helt sjukt vad tiden gått fort....redan varit ett par i 8 år. =) Men det gillar vi skarpt...en underbar man jag hittat =) *lab jo* Blir nog middag imorrn....sen mys hemma på kvällen! =)
Nä...nu ska jag snart släcka ner =)

Godnatt och kram

Inga kommentarer: