19 februari 2010

Fredagsmyyyyys =)

Jaaaaaaa.....äntligen fredag =)
Idag cyklade jag till mobilia och handlade. Var inne på H&M och tittade. Köpte en pikétröja till Fredrik, han behöver lite nya tröjor =) Han blev glad att jag köpt det =) Sen köpte jag en foundation, min andra börjar ta slut. Köpte samma sort igen. Den är riktigt bra den jag använder...Loreál Foundation! Den med en liten söt roller =) Sen blev det ju mat och lite sånt på malmborgs. Köpte nytt pålägg över disken. Blev saltrulle, pepparsalami, skinka och leverpastej. Gott med lite av varje till helgen =)
Idag blev det fisk, potatis och sås till middag, riktigt gott! Efter maten diskade jag undan allt. Skönt att käka frukost utan att ha en massa disk runt omkring. =)

Ikväll har vi tittat på let´s dance och ätit gott. Blev även en stor Vanilla Latte =) Fredrik har varit iväg med sin morfar hemma hos farmor och farfar. Han stannar hos mamma och pappa tills imorrn. Han kommer hem imorrn på dagen. Imorrn kommer Lotta och Bastian hit och käkar tacos ju =) Det vill han ju inte missa haha =) Blir lite fika oxå..ska ju ätas kakor *vaniljbullar* eller hur syster? hihi!

Nä...nu ska vi lägga Tindra, sen blir det en wallander eller nya Beck =) Får se vilken Kenny fixat fram hihi.

Det blev en Wallander...den var bra =) Innan Wallander blev det förstås Solsidan...hihi! Roligt det där =)


Kanske blir en runda istan imorrn på dagen..om inte vädret blir allt för hemskt =/ Man vet ju aldrig, för tillfället regnar det ju...lite glad är man allt haha!

Nä...lite tv innan sängdax!

Adjööööken!

Inga kommentarer: