21 februari 2010

Varför??

Jaha..då var helgen slut =( Varför??

Idag gick vi upp ganska sent....åt inte frukost förrän kl var elva. Sen vid halv ett kom Petra på kaffe, hon hade Julia med sig. Julia och Tindra lekte =) Blev nån koppar kaffe och litta snack! Sen skulle vi hem till mamma och pappa, Petra och Julia cyklade samtidigt som oss...hade följe för dom skulle handla.
När vi kom hem till mamma och pappa gick jag och Kenny snabbt bort på mobilia. Jag skulle till guldfynd och få bytat batteri till en klocka. Det tog lite tid, dom kunde inte få upp baksidan där batteriet sitter. Så jag fick lämna klockan ifrån mig. Ska hämta den i veckan istället. Sen gick vi inom malmborgs och handlade lite...bla middag tills imorrn =)
Sen hem till mamma och pappa igen. Där fikade vi lite...blev kaffe och lite kakor som vi hade tagit med oss. Satt och snackade och hade trevligt. Mamma visade lite nya saker hon hade införskaffat som jag inte sett...=)

Sen bar det av hemåt. Tindra och Fredrik åt middag när vi kom hem...Dom åt tacos från gårdagen. Hade ganska mycket över. Sen blev det en kopp kaffe hos Petra...hihi!

Nu ikväll har vi inte gjort så mycket...renbäddat alla sängar =) Skönt att lägga sig sen..

Nä...nu ska jag mysa lite med min älskling.

Kram och Godnatt!

Inga kommentarer: